miercuri, 7 februarie 2018

Cizmulițe noi pentru copiii din Ogra

Iernile din România sunt reci și pentru copiii care provin dintr-un mediu sărac, situația este și mai gravă. În ultimii ani Fundația LOC a primit în perioada iernii, de la Metro Ministries România, o donație constând în ghete de iarnă pentru copiii care participă la programele săptămânale. Am fost atât de binecuvântați încât am putut să le dăm ghete în acest an, nu doar copiilor din comunitatea de romi din Ogra, care sunt la grădiniță și școală, dar și copiilor din satele înconjurătoare, Vaideu și Lascud.


Împreună cu echipa noastră de voluntari ne-am deplasat la fiecare locație unde copiii ne așteptau nerăbdători în clasele lor. Erau atât de încântați să primească vizita noastră și chiar mai entuziasmați să primească cizmele, încât unii dintre ei au dorit să țină cizmele în picioare deoarece încălțămintea lor era în condiții foarte proaste.


Am folosit acest moment pentru a le reaminti copiilor importanța de merge la școală și am întărit acest lucru spunându-le că această donație este și o recompensă pentru participarea zilnică la cursuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"NU VOI LĂSA CA POVESTEA LOR SĂ SE TERMINE ASTFEL"

"CHIAR ACUM   TU AI PUTEREA PENTRU A SPUNE: „NU VOI LĂSA   CA POVESTEA LOR SĂ SE TERMINE ASTFEL” Acest lucru a făcu...