miercuri, 21 februarie 2018

Binecuvântați pentru a fi binecuvântari!

În luna ianuarie am fost contactați telefonic de o familie din județul Sibiu. Membrii familiei ne-au spus că sunt foarte saraci, au 3 fetite și că ar dori să îi ajutăm cu orice putem. Ne-au descries situația de acasă, insistând că ar avea nevoie de ajutorul nostru. Gândul meu după această conversație a fost că nu prea avem cu ce să-i ajutam și poate nu au chiar așa de mare nevoie de ajutor… Mintea mea până în următoarea zi a fost doar la această familie și undeva în inima mea am simțit că trebuie să facem ceva pentru ei. Uitandu-mă la toate lucrurile cu care Dumnezeu ne-a binecuvantat, am descoperit că aveam mai mult decât suficient și că acest lucru se datora harului și bunătății Lui față de noi și că nu putem să ținem la “păstrare” aceste binecuvântări.
Pe lângă lucrurile pe care am reușit să le adunăm din donatiile primite, o parte din colegii nostri au contribuit cu alimente. Cu ceva bănuti economisiți am reușit să le cumpărăm o plapumă, înca ceva alimente și le-am oferit și un dulap de haine. S-au bucurat mult de tot ce au primit și au fost foarte mulțumitori. Această familie formată din 5 membrii locuiește într-o singură cameră și toți dorm într-un singur pat. Ce apreciem la ei este că, deși sunt foarte tineri, în varsta de 24 și 26 de ani, având condiții mizere, nu și-au abandonat fetițele care sunt mici și ele, cea mai mare are 5 ani și merge la grădiniță, cea mijlocie aproape 3 ani și cea mai mică 1 an și 4 luni. Cele 2 fetițe mai mici au astm și au nevoie de medicamente permanent.
Scopul nostru este să continuăm să îi ajutăm cu ce putem. Am dorit să împărtășim cu voi din bucuria noastră de a putea sprijini astfel de familii, fiind conștienți că nimic din toate acestea nu ar fi posibil dacă nu am fi fost binecuvâtați peste măsură.

Gabriella Simon
Coordonator Plasament Familial

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"NU VOI LĂSA CA POVESTEA LOR SĂ SE TERMINE ASTFEL"

"CHIAR ACUM   TU AI PUTEREA PENTRU A SPUNE: „NU VOI LĂSA   CA POVESTEA LOR SĂ SE TERMINE ASTFEL” Acest lucru a făcu...