miercuri, 6 februarie 2019

Sărbători de iarnă la Casa Ana Nadia

Anul acesta, copiii de la Ana-Nadia au avut sărbători de Crăciun pline de activităţi deoarece am vrut să petrecem acest timp având amintiri împreună ca o familie. Am fost la patinoar, la colindat, ne-am dat cu schiurile şi am fost la săniuş. Deasemenea am făcut o mică excursie până la Castelul Peleş. Copiii au participat la programele de Crăciun de la școală și biserică.


Cel mai frumos moment al Crăciunului din acest an a fost acela când copiii au primit un căţeluş. Dimineaţa de Crăciun am avut o vânătoare de comori pe care copiii au trebuit să o finalizeze, fiind plini de entuziasm în timp ce fugeau de la un indiciu la celălalt. Bucuria de pe feţele lor în momentul când au realizat că, cadoul lor de Crăciun este un căţeluş, a fost absolut nepreţuită. Copiii i-au pus numele Maya şi le place aşa de mult să o aibă aproape. De asemenea este o bună ocazie pentru ei să înveţe cum să aibă grijă de ea şi să o trateze cu blândeţe.

A fost aşa de frumos să putem avea acest timp împreună, distrându-ne şi făcând lucruri pe care în mod normal nu avem toţi timp să le facem împreună.  Ne simţim plini de energie, mulţumitori pentru toate binecuvântările lui Dumnezeu din viaţa noastră şi aşteptăm cu nerăbdare Anul Nou.

Emily Rodenbach Derta
Parinte Social/Misionar SUA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"NU VOI LĂSA CA POVESTEA LOR SĂ SE TERMINE ASTFEL"

"CHIAR ACUM   TU AI PUTEREA PENTRU A SPUNE: „NU VOI LĂSA   CA POVESTEA LOR SĂ SE TERMINE ASTFEL” Acest lucru a făcu...