joi, 24 ianuarie 2019

Faceţi cunoştinţă cu staff-ul nostru - Carter


Călătoria mea cu Livada Orphan Care și implicit cu Fundația LOC din România, a început în vara anului 2014. Am venit ca şi voluntar pe perioada verii pentru a ajuta în taberele de vară. M-am întors în anul următor în aceeași calitate și m-am mutat aici cu normă întreagă în anul următor. Trăiesc și lucrez aici în România de doi ani și jumătate.

Când m-am mutat aici, am lucrat în cadrul departamentului instructiv-educativ cu copiii din casele de tip familial. Lucram cu aproximativ zece până la treizeci de copii deodată, în unsprezece localităţi şi sate diferite din județul nostru. Programele noastre cuprind, în mod normal o lecţie instructiv-educativă, jocuri, lucru manual și puţin timp liber.


A trăi și a lucra aici a fost o mare binecuvântare pentru mine. Munca cu acești copii mi-a schimbat viața. Cum văd viața, cum văd oamenii, precum și înțelegerea mea despre ce înseamnă dragostea și sacrificiul. Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru timpul pe care l-am putut petrece aici, pentru prietenii pe care mi i-am făcut și pentru lucrurile pe care le-am învățat.

Carter Green (SUA) - Coordonator Programe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"NU VOI LĂSA CA POVESTEA LOR SĂ SE TERMINE ASTFEL"

"CHIAR ACUM   TU AI PUTEREA PENTRU A SPUNE: „NU VOI LĂSA   CA POVESTEA LOR SĂ SE TERMINE ASTFEL” Acest lucru a făcu...