joi, 19 iulie 2018

Școala altfel în Ogra

În fiecare an, primăvara, școlile din România au o săptămână numită "Scoala altfel", când organizează activități diferite de clasele obișnuite. Ca de obicei, școala din Ogra cere Fundatiei  LOC să organizeze o zi cu activități interactive.

Anul acesta am fost atât de fericiți că vremea a fost de partea noastră, soarele a ieșit și am putut să jucăm jocuri afara. Am petrecut 30 de minute cu fiecare clasă,cu clasele  0 până la a IV-a  am jucat "La perete, la perete, Stop", "rață, rață, gâscă" și alte trei jocuri, iar cu clasa a V-a am jucat “kickball”. 
La sfârșitul fiecărui grup, copiii au primit o gustare. A fost un timp minunat și copiii s-au bucurat de joc. Ar putea părea că joaca nu e mare lucru, dar pentru acești copii care nu au jucării sau materiale pentru a se juca acasă, este o modalitate foarte bună de a dezvolta abilități sociale și o gândire strategică.

Vă rugăm să continuați să vă rugați pentru munca noastră în Ogra și pentru copiii cu care venim în contact, ca impactul pe care îl avem sa le schimbe viața pe termen lung.

Eunice Tinca – Coordonator Prevenirea abandonului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"NU VOI LĂSA CA POVESTEA LOR SĂ SE TERMINE ASTFEL"

"CHIAR ACUM   TU AI PUTEREA PENTRU A SPUNE: „NU VOI LĂSA   CA POVESTEA LOR SĂ SE TERMINE ASTFEL” Acest lucru a făcu...