vineri, 24 iulie 2015

Tabăra LOC văzută prin ochii liderului de stație


Este greu să îmi imaginez că au trecut deja 4 săptămâni de tabără. Săptămâna aceasta am avut copii din localitățile Tîrnăveni, Bălăușeri, Sg. de Pădure, din casele noastre LOC și pot să spun că am avut un timp extraordinar.

Deoarece vara aceasta avem 9 ”interni” în tabără (spre deosebire de 8 interni, cum aveam de obicei), unul dintre interni este ”rezervă” și devine persoana de ajutor oriunde este nevoie. Săptămâna aceasta, eu am fost interna de ”rezervă” și am participat ca și lider la stația de lucru manual. Lucrul manual este stația mea preferată deoarece fiecare participant din tabără (nu contează cât de plin de energie, liniștit, ”în vârstă” sau cool ești) va sta jos și va implicat în activitățile de creație de la lucru manual. Mulți dintre acești copii nu au întodeauna oportunițățile pe care majoritatea copiilor le au, așa că m-am bucurat să-i pot vedea pe acești copii fiind creativi și să fie încurajați să fie creativi în ceea ce aveau de făcut. La început am fost puțin îngrijorată de faptul că, în calitate de lider de stație nu voi putea să interacționez cu copiii la fel cum aș fi făcut-o ca și lider de echipă, dar opusul s-a dovedit a fi adevărat. 


Fiindcă toți copiii participă la această stație am avut ocazia să interacționez cu mult mai mulți copii decât în mod normal și cu siguranță am avut ocazia să primesc mult mai mult decât partea mea obișnuită de îmbrățișări, pupicuri și ”bate palma” :). O altă binecuvântare neașteptată de a fi lider de stație a fost că, am avut de asemenea oportunitatea unică de a-i vedea și de a vorbi cu toți liderii și voluntarii, precum și de auzi despre cum a fost ziua lor și ca urmare, am ajuns să cunosc o mulțime de voluntari mult mai bine. Angrenați în a petrece cât mai mult timp cu copiii uităm uneori că avem în jurul nostru un grup minunat de voluntari români care merită atenția noastră. 


În multitudinea activităților de creare a posterului de echipă, a florilor de hârtie, a trofeelor de carton etc, Dumnezeu mi-a amintit în mod constant că El face o lucrare minunată în inima acestor copii. Dumnezeu face lucruri uimitoare în România și sunt așa recunoscătoare că pot fi aici și pot fi parte din viața acestor copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"NU VOI LĂSA CA POVESTEA LOR SĂ SE TERMINE ASTFEL"

"CHIAR ACUM   TU AI PUTEREA PENTRU A SPUNE: „NU VOI LĂSA   CA POVESTEA LOR SĂ SE TERMINE ASTFEL” Acest lucru a făcu...