miercuri, 19 decembrie 2018

Luminiţe de Crăciun cu copiii din Ogra

România s-a îmbrăcat în veșminte albe, astfel am putut intra in atmosfera de sărbători împreună cu copiii și adolescenții din Ogra.

În ultimii 7 ani am organizat Serbări de Crăciun la școala din Ogra cu toți copiii. În acest an, în aprilie, a trebuit să ne reorganizăm programele datorită unor diferiți factori  și am fost nevoiți să alegem 20 de copii cu care să lucrăm în fiecare săptămână, am ales să lucrăm cu clasele a II-a și a III-a, ne întâlnim cu ei în fiecare săptămână și facem împreună temele la matematică și gramatică. De asemenea, ne-am continuat întâlnirile de consiliere și susținere cu cei 6 elevi de liceu pe care i-am înscris la liceele din oraș.


În acest an, la fel ca și anul trecut, am încercat să colectăm cadouri de Crăciun prin campania noastră "Dăruiește din inimă" tuturor copiilor de la școala din Ogra, deoarece majoritatea provin din familii nevoiașe, atâtea persoane au răspuns la campania noastră și suntem foarte recunoscători  tuturor, dar, din nefericire, nu au fost suficiente pentru toți copiii, așa că am decis să avem o petrecere de Crăciun, doar cu copiii cu care lucrăm.


Duminică seara am adus copiii la Târgu Mureș pentru a vedea luminițele de Crăciun și pentru a lua masă la KFC, a fost foarte distractiv și a fost minunat să vedem luminițele prin ochii lor fericiti. Au savurat cina la KFC și la sfârșit înainte de a-i duced casa, fiecare a primit un cadou. Unii dintre copii nu au putut să vină, dar le-am dus cadourile când i-am pe ceilalți copii acasă.

Luni după-amiază am sarbatorit împreună cu elevii de liceu, am ieșit la o cafenea și am avut un timp minunat, am povestit și am râs, iar la sfârșit au primit și cadouri de care s-au bucurat mult.


Dorim să le mulțumim donorilor noștri și tuturor celor care ne-au sprijinit în ultimul an. Vă mulțumim tuturor celor care au oferit cadouri. Au mai rămas câteva cadouri pe care le vom oferi ca premii speciale în anul care urmează pentru rezultate bune la școală.

Vă dorim un Crăciun fericit și un An Nou fericit!

Eunice Tinca –Coordonator Prevenirea Abandonului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"NU VOI LĂSA CA POVESTEA LOR SĂ SE TERMINE ASTFEL"

"CHIAR ACUM   TU AI PUTEREA PENTRU A SPUNE: „NU VOI LĂSA   CA POVESTEA LOR SĂ SE TERMINE ASTFEL” Acest lucru a făcu...