miercuri, 24 octombrie 2018

Faceţi cunoştinţă cu staff-ul nostru!

Viaţa la LOC ca şi misionar american!

Ca şi misionar american lucrând la Fundaţia LOC, adesea sunt întrebată atât de prietenii mei din America cât şi de cei din Romania: „Deci, cum este să trăiești în România?” De obicei zâmbesc inainte să răspund. Ei bine, e un pic de nebunie, dar îmi place.

Când m-am mutat în România în iunie anul trecut, nu aveam idee despre aventura care mă aştepta în această parte a lumii. În capul meu, aveam idei, planuri şi aşteptări despre cum va arăta timpul meu ca misionar, dar am învăţat foarte repede că viaţa şi lucrarea de aici nu ar fi la fel de bine planificate aşa cum speram să fie.Viaţa în România m-a învăţat să fiu flexibilă, să aştept neprevăzutul şi să fiu disponibilă să spun da la a face lucuri dificile.


Slujirea mea la LOC a fost o călătorie marcată de o bucurie incredibilă şi eforturi dureroase şi totul între ele, dar sunt recunoscătoare pentru modul în care Domnul mi-a făcut o casă aici şi sunt umilă ştiind că pot să fiu o parte din lucrarea lui de răscupărare din această ţară. Pe măsură ce intrăm în programele noastre de toamnă, aştept să văd ce are pregătit Domnul pentru lucrarea mea la LOC. Rugaţi-vă să continuăm să iubim copiii din îngrijirea nostră aşa cum o face Tatăl nostru Ceresc! 
 
 Allyson Lim - Misionar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"NU VOI LĂSA CA POVESTEA LOR SĂ SE TERMINE ASTFEL"

"CHIAR ACUM   TU AI PUTEREA PENTRU A SPUNE: „NU VOI LĂSA   CA POVESTEA LOR SĂ SE TERMINE ASTFEL” Acest lucru a făcu...